2016-10-10

Tőkehal sütőben sült brokkolival, cukkinivel, sütőtökkel

     
Együnk valami újat, különlegesebbet, és nagyon egyszerűt. A jó hír, hogy a zöldségek mind egyszerre sülhetnek, a hal gyorsan kész van, és a mártás is 2 percet igényel.

Elkészítés:

Sült brokkoli:


  • A brokkolit rózsáira szedem.
  • Egy zacskóba beleteszem, öntök rá olívaolajat, kevés sót és borsot adok hozzá.
  • Jól összerázom, sütőpapíros tepsire teszem.
Sült sütőtök:


  • A sütőtököt csíkokra vágom.
  • Egy zacskóba teszem, olvasztott vajat öntök rá, kevés sót és borsot adok hozzá,
  • A tepsire helyezem.
Sült cukkini:


  • A cukkinit csíkokra vágom. Sózom.
  • Kapros tojásba, majd parmezános zsemlemorzsába forgatom.
  • A többi zöldség mellé teszem.
A zöldségeket légkeveréssel sütöttem, majd a végén pár percet grilleztem. De sima sütőben is meglesz, egy kicsivel tovább tart úgy. 10-15 perc alatt meglett.
A halat kisütöttem.


Mártás:
  • 1 fél pohár natúr joghurtot 3 ek majonézzel, 1 cikk fokhagymával, aprított kaporral elkevertem. Fűszereztem kevés sóval és borssal.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése