2016-02-17

Zöldséges fasírt


    Eddigi legjobban sikerült fasírtom a férjem szerint. Most másképp csináltam mint eddig, és úgy tűnik bevált. :)

Hozzávalók:

  • 50 dkg őrőlt vegyes hús
  • egy konzerv gomba
  • 1 marék zöldborsó
  • 1 szelet kenyér
  • bors
  • 1 ek mustár
  • 1 fél kk köménymag
  • 1 tojás
  • 1 fej hagyma
  • 1 nagy cikk fokhagyma
  • 1 kk pirospaprika

Elkészítés:

  1. A hagymát és fokhgaymát felvágom (nem apróra, mert úgyis robotgéppel összedolgozom), olajon megdinsztelem.
  2. Hozzáteszem a gombát és zöldborsót és lepirítom.
  3. Egy szelet kenyeret vízben beáztatok.
  4. Ezt mind beleteszem a konyhagépbe, és összeaprítom.
  5. A húst fűszerezem,a sót ne sajnáljuk, beleütök egy tojást, a zöldség masszát hozzáadom és jól eldolgozom.
  6. Nagyon puha lesz a massza, szerintem ettől is lett a fasírt olyan finom, a zölségmassza fellazította.
  7. Én nagy gombócokat formáztam belőle, lisztben megforgattam, és bő olajban kisütöttem.
  8. Szalmakrumplival és salátával tálaltam!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése