2016-02-21

Krumplisaláta bécsiszelettel

 

   
     Ötlet vasárnapra. Mivel a vasárnap általában a családé, ezért próbálok mindent hamarabb elkészíteni, hogy egész nap ne a tűzhely mellett álljak. A krumplisalátát előző este el lehet készíteni, a húsokat be lehet panírozni és később vagy másnap kisütni.
    Én korán reggel bepaníroztam a húst, aztán elmentünk egy nagyot sétálni, mikor nagy éhesen hazaértünk csak gyorsan kisüttem a húst, és már ebédeltünk is.

Krumplisaláta:

  • kb.10 db krumpli
  • 1 kis fej vöröshagyma
  • 3 tojás
  • 3 ek majonéz
  • 1 ek tejföl
  • 4 ek ecet
  • 2 ek cukor
  • 1 dl víz

  • A krumplit és tojást megfőzzük. 
  • Ki ahogyan szereti felvágja, én kisebb kockákba szoktam. 
  • Vöröshagymát felaprítjuk.
  • Az ecetből, cukorból, vízből öntetet készítünk, olyan arányban, hogy ne legyen se túl savanyú, se túl édes.
  • A krumplit sózzuk, borsozzuk, az öntettel jól elkavarjuk.
  • A majonézt, tejfölt hozzaadjuk, és összekavarjuk.
  • Kész! Bécsiszeletet sütünk melléje.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése