2016-01-25

Pikáns vegyes zöldségsaláta csirkemellel / Az új kedvenc

 
 
     Ez a saláta az egyik étteremben a kedvenc fogásom volt, mindig azt kértem, ha ott jártam. Elemeztem, morfondíroztam, vajon milyen mártás van rajta, hogy ennyire ízlik nekem. Addig-addig, hogy bevillant mi lehet az. Tartármártásszerűség , de kicsit pikánsan. Úgy döntöttem, megpróbálom itthon elkészíteni....Az eredmény mindent felülmúlt...:) Száz szónak is egy vége, mostmár nem járok abba az étterembe...:D

Hozzávalók 2 személyre:

  • fél kígyóuborka
  • 1 pirospaprika
  • 1 paradicsom
  • pár levél fejes saláta
  • egy kis konzerv kukorica
  • egy marék borsó megpárolva
  • egy marék zöldpaszuly megpárolva
  • 1 csirkemell
Mártáshoz:
  • 4 ek majonéz
  • 1 ek ketchup
  • 1 nagy cikk fokhagyma
  • 2 ek tejföl
  • só, bors
  • 1 csapott ek csípős paprika
Elkészítés:
  • A csirkemellet felkockázom, sózom, borsozom, kevés olajon kissé megpirítom. Félreteszem.
  • A borsót és zöldpaszulyt megpárolom. Félreteszem.
  • Az uborkát nagyobb kockákra vágom, a paprikát is. A paradicsomot is felkockázom. Megsózom egy kicsit.
  • A fejessalátát csíkokra vagy darabokra szaggatom. 
  • Mindent egy tálba teszek, rá a kukoricát, zöldpaszulyt, zöldborsót, és a kihűlt csirkemellet.
  • A mártáshoz összekeverem a hozzávalókat, a salátához forgatom, és kész is.
  • A tetejére reszelhetünk trappista sajtot.
  • Egészséges, laktató, és nagyon finom! Jó étvágyat nektek!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése