2015-09-10

Csirkecomb polentával( ne nagyzoljunk, puliszkával :)) és gombás mártással



Hozzávalók 2 személyre:

  • 4 db csirkecomb (nagy étkűek vagyunk :D )
  • szűk 100 g kukoricaliszt
  • 4 dl víz
  • pici vaj
A mártáshoz:
  • 5 szelet bacon vagy füstölt sonka
  • gomba, ha lehet friss
  • 1 paradicsom
  • kakukkfű
  • olivaolaj
  • 2 cikk fokhagyma
  • só,bors, kicsi csípős paprika
  • 1 dl tejszín
  • petrezselyem
Elkészítés:
  • A csirkecombokat fűszereztem. (ki hogy szereti) Én zöldségkockás alaplében pároltam meg, utánna lesüttem. A tetejére zsályaleveleket raktam. 
  • A puliszkához 4 dl vizet felforraltam, pici vajat és sót tettem bele, majd szépen belecsurgattam a kukorica lisztet, és kavargatva megfőztem.
A mártás:
  • Olivaolajon a felcsíkozott bacont megpirítottam, fokhagymát szórtam rá, majd végül a gombát. Pici vízzel felöntöttem és pároltam. Kakkukfűvel, sóval, borssal, kicsi csípőssel fűszereztem. A paradicsomot is felkozkáztam, majd együtt összefőztem őket 10 perc alatt.  A végén tejszínnel elkavartam, és jól megszórtam petrezselyemzölddel.
Az emberemnek nagyon ízlett! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése