2011-04-17

Rakott cukkini csirkemellel

     Diétás, könnyű étel, én nem vagyok nagy rajongója a cukkininek, de néha be kell iktatni az étrendünkbe még a nem imádott ételeket is. Az eredeti recept Amalia-tól van.:)
    Hozzavalók 4 személyre: 4 közepes méretű cukkini, 1 pirospaprika, 1 csirkemell, só, bors, (én csombort is szoktam tenni az ilyen jellegű ételekbe), 1 paradicsom, egy kis reszelt sajt.
    Elkészités:
      A cukkiniket hosszában felszeletelem, a héját rajtahagyom, sóval meghintem, és félreteszem. A csirkemellet kisebb kockákra vágom, fűszerezem, és olajban megpiritom, hozzaadom az ugyancsak kockára vágott pár-mondjuk 3-szelet cukkinit(lehetnek azok a szélek, vagy a nem jól sikerült szeletek:), a felkockázott paprikát,  igény szerint még sózom,borsozom, és összepiritom. Addig a szeletelt cukkini mindkét felét egy csepp olajban hirtelen átpiritom, annyira hogy még roppanos maradjon.

                                                     
  Egy jénai tál aljára elsőként a cukkini szeleteket rakom, középre jön a csirkemell, a tetejére pedig a többi szelet cukkini. Végül paradicsommal diszitem és reszelt sajtot szórok rá. Előmelegitett sütőben kb.10-15 percig összemelegitem őket. Kész is van! :) Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése