2010-11-14

Kentucky csirkeszárnyak mártogatóssal


Egy újabb fast food kaja. Először csináltam és igazán hiteles lett. Jobban nem is hasonlíthatna az igazi csípős KFC csirkére.
Hozzavalók 2 személyre: 10 db csirkeszárny.
A páchoz: olivaolaj, 1 kk bors, 1 kk só, 2 ek csípős paprika, 1 ek paprikakrém, 1 kk kakukkfű, 1 ek curry, 1 ek oregano.
A panírhoz: liszt, tojás, corn flakes
A mártogatós: 2 gerezd fokhagyma, 1-2 dl ketchup, 1 ek citromlé, 1 ek méz, 1 ek paprikakrém(pirosarany), egy csipetnyi bors és só, 1 kk csípős paprika, 1 ek petrezselyem.

Elkészítés: A csirkeszárnyakat én előtte egy kicsit megfőztem, mert úgy biztosabb.:) A bőrét leszedtem, mert mi nem szeretjük, és a szárnyvégeket letörtem. Azt nem esszük meg. Pácot készítettem a fűszerekből és a kihűlt csirkeszárnyakat jól megforgattam benne, és hűtőbe tettem.
Azalatt a mártógatóst elkészítettem.
A csirkeszárnyakat lisztbe, tojásba majd végül összetört cornflakesbe forgattam(ettől lesz olyan crispy-s ) és bő olajban kisüttem. Szalmakrumplit készítettem köretnek.
Egy perc alatt el is tűnt.:)) Ténleg nagyon finom.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése